Livrare și retur

Livrare

Livrarea produselor Kifra se face oriunde în ţară (România), prin intermediul unor firme de curierat rapid.

TERMENUL de LIVRARE al produselor este cuprins între 24 și 72 de ore.

KIFRA LOGISTICAL SERVICES SRL îşi rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienţilor.

Costurile de livrare pentru România sunt:

  • GRATUIT pentru comenzi de peste 54,39 lei
  • 16 lei pentru comenzi până la 54,39 lei

Livrarea se face prin curier rapid, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din România în care se află un sediu al firmei de curierat.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menţionată, el va fi contactat telefonic de către firma de curierat.

Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Clientul îşi exprimă acordul explicit la semnarea AWB – ului cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda şi cu nevoile acestuia.

Vă rugăm ca la primirea coletului să verificați aspectul cutiei și în special dacă există semne ale violarii integrității benzii adezive. Aceasta trebuie să fie intactă. Orice reclamație ulterioară a unor produse care lipsesc din colet nu este luată în considerare.

Totodata va sfătuim sa nu acceptați coletul dacă vedeți orice urmă a deteriorarii coletului in exterior:

  • cutia este umedă sau prezintă urme că ar fi fost udată,
  • cutia este deformată.

Aceste caracteristici pot sugera faptul că produsul/produsele din interior a/au fost deteriorat/e.

Nu acceptați și nu plătiți pachetul dacă:

  • vedeți semne că s-a încercat deschiderea acestuia,
  • există 2 benzi adezive lipite una peste cealaltă,
  • nu primiți pachetul dacă acesta este desfăcut.

Acest mesaj este pentru protejarea clienților noștri de eventualele fraude ce pot fi produse în timpul transportării coletului.

KIFRA LOGISTICAL SERVICES SRL îşi rezervă dreptul să întârzie, sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de KIFRA LOGISTICAL SERVICES SRL care includ: incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, sau alte impedimente de forţă majoră, conform uzanţelor legii româneşti.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de KIFRA LOGISTICAL SERVICES SRL faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de KIFRA LOGISTICAL SERVICES SRL de la acest client.

Retur

Perioada de returnare a produselor Kifra este de 14 zile începând cu ziua în care dumneavoastră sau persoana indicată de dumneavoastră a recepționat produsele comandate.

Daca alegeți să returnați produsele, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră în termen de 14 zile din momentul recepționării  returului.

0